La Nit De La Recerca 2013 a Las Palmas de Gran Canaria

La Nit a Las Palmas de Gran Canaria es celebrarà el 27 de Setembre al Parque de Santa Catalina (C/ Eduardo Benot).

Hi podreu assistir a tallers organitzats per investigadors de totes les àrees de coneixement de la Universidad de las Palmas de Gran Canaria (ULPGC), animant als assistents a interactuar amb ells. Els investigadors comunicaran la seva feina per mitjà de tallers, animant els assistents a interactuar amb ells:

• El vent i el sol poden moure el món !. Ens centrarem especialment en l’energia eòlica i solar, ja que tenen gran importància a les nostres illes.
  • Ciència i diversió. Relacionant ciència i hobbies: robòtica, models d’aeroplans…
  • Tots podem ser científics. La ULPGC, el Museo Elder de la ciencia y la tecnología, el Museo y parque arqueológico  Cueva Pintada y el Instituto de productos naturales y agrobiología mostraran en què consisteix la seva feina i permetran als assistents participar en diversos experiments.

El Concurs de Dibuix tindrà el seu propi espai durant La Nit.

Punt de Contacte
Fundación Universitaria de Las Palmas