Sep 162013

Avui, diumenge 15 de sembre de 2013, el Prof. Dr. Miquel Solà ha rebut el premi de Química Física 2013 de la Real Sociedad Española de Química de mans del Prof. Dr. Jesús Jiménez Barbero (president de la RSEQ). L’acte ha tingut lloc a Santander, on s’està celebrant la XXXIV Reunión Bienal de la RSEQ. En Miquel Solà ha agraït la concessió del premi, i ha donat gràcies als membres de l’Institut de Química Computacional i Catàlisi de la UdG, sobretot al Prof. Dr. Miquel Duran per haver-lo captat de la indústria i portat a la UdG, així com també a tots els doctorands que ha dirigit. També ha agraït especialment al Prof. Dr. Nazario Martín per la tasca desenvolupada com a anterior President de la RSEQ. I ha acabat donant les gràcies a la seva família.

A banda d’en Miquel Solà, els Drs. Anna Company, Miquel Costas, Xavi Ribas i Jordi Poater, del mateix Institut de Química Computacional i Catàlisi de la UdG també assisteixen i són ponents a la Bienal de la RSEQ d’enguany.