Demà us esperem a “Ciència entre tots”

Demà dissabte a Girona tindrà lloc Ciència entre tots. Es tracta d’una fira de la ciència protagonitzada per alumnat de secundària de diferents instituts de les comarques gironines i per professors i divulgadors d’arreu del país.  El públic objectiu de la jornada és absolutament tota la ciutadania (alumnat d’infantil, primària i secundària, joves universitaris, professorat, famílies…).

La fira tindrà lloc a la plaça Pompeu Fabra, entre la seu de la Generalitat de Catalunya i la Casa de Cultura de Girona i està organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics del Gironès.

Tal i com anunciàvem la setmana passada, des de la C4D UdG hi participarem amb un taller sobre “la màgia de la taula periòdica“, però també oferirem un taller de ciència i art, l’espectacle científic de les 12 del migdia i l’itinerari químic de Josep Duran a la tarda.

T’has preguntat mai d’on provenen les pintures amb les quals es fan les actuals obres d’art? I d’on es devien obtenir els pigments en el passat, quan la química encara no era ciència i els laboratoris eren menys evolucionats que les nostres cuines? I no en parlem de com es devien fer les pintures rupestres!

Més informació, horaris de la jornada i totes les propostes al web del projecte: http://blocs.xtec.cat/cienciaentretots/