займ на карту займ на карту срочно без отказа
Jan 282014

Tal i com anunciàvem, ahir a la Facultat de Ciències de la UdG vàrem presentar el projecte UAu! Això és química.

Presentació del projecte a professors de batxillerat. Aula Magna de la Facultat de Ciències de la UdG. Ahir, 27/01/14. Presentació del projecte a professors de batxillerat. Aula Magna de la Facultat de Ciències de la UdG. Ahir, 27/01/14.

Es tracta d’una eina al servei dels professors de química a batxillerat consistent en vídeos de curta durada que tracten 18 temes corresponents a la divisió del temari de química a batxillerat. L’estructura dels vídeos és sempre la mateixa: es parteix d’una situació quotidiana, propera als alumnes, de la qual sorgeix una pregunta. Els químics, investigadors i professors a la Universitat de Girona, responen des del laboratori amb una explicació curta acompanyada d’un experiment espectacular. D’aquesta manera, aquests vídeos esdevenen una bona forma d’introduir cadascun dels temes a l’aula de química a batxillerat.
El projecte ha estat ideat des de la C4D, el Departament de Química i la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona, en conveni amb l’Escola Universitària ERAM, adscrita a la UdG.
El conjunt de vídeos del projecte estan disponibles de forma lliure als portals Recerca en Acció, ERAMTV i Reaccioa.cat.

eram_uau Un dels dies de gravació a l’ERAM, al laboratori que vàrem muntar d’atrezzo. Ens ho vàrem passar molt imolt bé!

Avui es publica notícia a El Punt Avui i aquest migdia hem pogut veure aquest reportatge al TN Comarques de TV3.

tv3_uau

elpunt_uau

Descarrega’t la notícia en pdf

Llegeix la notícia al web d’El Punt Avui

Referències i més info:

3 Responses to ““UAu! Això és química”. Presentació del projecte a la UdG i a la premsa”

1. Muchas gracias, Javier!