Divendres 4 de maig la C4D també serà present a la V edició de la Fira de la Ciència per Petits Grans Científics i Científiques a les places Constitució i Josep Pla de Girona.

Durant tot el dia (de 9 h a 2/4 de 5 h) s’hi realitzaran tallers i demostracions amb l’objectiu de promoure l’educació científica i la divulgació de la ciència tant a nivell escolar com ciutadà. La majoria de tallers es porten a terme pels estudiants universitaris dels estudis de mestre de la Facultat d’Educació i Psicologia, altres tallers per professors de la facultat de ciències i polièctnica així com mebres de la C4D.

Concretament la C4D, la qual forma part de l’equip de suport d’aquesta iniciativa coordinada per la Lídia Ochoa del Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental de la UdG, hi participa amb quatre tallers, tots ells adreçats a alumnes de primària. Concretament en aquesta edició comptem amb la col·laboració de la Teresa Serra del departament de Física, la qual ofereix un tallers per explicar perque els vaixells no s’enfonsen. Els alumnes també poden fer un taller sobre Art i Ciència (en col·lboració amb el Museu d’Art de Girona), construiran molècules i podran descobrir què són els flexàgons i com fer-los (amb en Miquel Duran).

Tots aquests tallers no serien possible sense la participació dels alumnes de tercer de grau dels estudis de Química, els quals ja porten una llarga experiència participant en tot tipus d’actes a on es mostra la ciència a estudiants no universitaris.

Us esperem a tots a la Plaça Josep Pla!

Tota la informació sobre activitats i horaris podeu trobar-la a www.udg.edu/firaciencia

subir imagenes