Els propers dies 20 i 27 d’abril, l‘Institut de Química Cconveni IQCCatCaixaomputacional de la Universitat de Girona oferirà un curs sobre Introducció al Món de la Química Computacional a professorat de secundària dins del programa Professors i Ciència de la Fundació Catalunya Caixa. Aquest curs, que estarà impartit per investigadors del mateix IQC, es portarà a terme a les noves instal·lacions que la C4D té a l’edifici Monturiol del PCiT de Girona.

El curs té una durada de 4 hores i vol oferir eines de visualització molecular a tots el professors de ESO i batxillerat que hi participin. La seva insripció és gratuïta i està oberta fins el proper 16 d’abril.

El passat 23 de Març es va signar el conveni de col·laboració i els promotors, Fundació CatalunyaCaixa, varen visitar les instal·lacions que l’IQC i la C4D tenen al PCiT. En la fotografia es pot veure un moment a on Cristina Butchosa, investigadora de l’IQC i professora del curs, mostrava algunes de les eines que s’explicaran a Salvador Garcia (Director de l’àrea de Coneixement, Educació i Recerca de Fundació CatalunyaCaixa) i  Marc Mallafré  (Obra Social CatalunyaCaixa) acompanyats per Sílvia Simon, investigadora de l’IQC i directora de la C4D.

subir imagenes