Mar 112011

imatge llibre

Dimarts vinent 15 de Març de 2011 a les 6 de la tarda en Xavier Duran, autor del llibre de divulgació científica Molècules en acció: Del big bang als materials del futur, farà la seva presentació davant la comunitat gironina.

Aquest acte tindrà lloc a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona. L’acte és promogut per la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital, en col·laboració amb la Facultat de Ciències.

L’origen de la vida, la forma com els animals s’atrauen o com les plantes es defensen, els mecanismes del càncer, les adiccions, la composició dels pigments de les obres d’art, la forma d’obternir vehicles més segurs, lleugers i eficients… Molècules en acció mostra com la química ajuda a comprendre des de les reaccions que es produeixen en els éssers vius fina a alguns grans reptes de la tecnologia. En un llenguatge assequibles i un to amè, el llibre ofereix una visió de la química que , sense oblidar la seva part més fosca, permet veure aquesta ciència des d’una nova perspectiva.

L’entrada és lliure i no cal fer reserva.