займ на карту займ на карту срочно без отказа
Apr 282010

Image

El proper 14 de maig tindrà lloc al Palau Firal de Girona la Fira de la Ciència per Petits Grans Científics – Projecte Pol·len Girona.

Aquesta Fira està adreçada adreçada a nens i nenes d’infantil i primària de la Ciutat de Girona, emmarcada en el Projecte Pol·len: Girona, ciutat llavor de ciència.

L’organització corre a càrrec del Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental de la UdG, de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la UdG, i de l’Ajuntament de Girona.

Durant la jornada, els nens i nenes participaran en tallers de ciència dissenyats i conduïts per estudiants i professorat dels estudis de mestre de la UdG, per professorat i estudiantat dels estudis de química de la UdG i per alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Educació Infantil de l’IES Montilivi.

Per assistir com a participants les classes interessades es van inscriure mitjançant el catàleg de recursos de la Caseta de la Devesa. Es preveu l’assistència d’uns 1500 nens i nenes.

Més informació, al blog Llavors de Ciència

One Response to “Fira de la Ciència per Petits Grans Científics”

1. […] C4D, juntament amb el Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental de la UdG i […]