Image

El proper 14 de maig tindrà lloc al Palau Firal de Girona la Fira de la Ciència per Petits Grans Científics – Projecte Pol·len Girona.

Aquesta Fira està adreçada adreçada a nens i nenes d’infantil i primària de la Ciutat de Girona, emmarcada en el Projecte Pol·len: Girona, ciutat llavor de ciència.

L’organització corre a càrrec del Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental de la UdG, de la Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la UdG, i de l’Ajuntament de Girona.

Durant la jornada, els nens i nenes participaran en tallers de ciència dissenyats i conduïts per estudiants i professorat dels estudis de mestre de la UdG, per professorat i estudiantat dels estudis de química de la UdG i per alumnes del cicle formatiu de grau superior d’Educació Infantil de l’IES Montilivi.

Per assistir com a participants les classes interessades es van inscriure mitjançant el catàleg de recursos de la Caseta de la Devesa. Es preveu l’assistència d’uns 1500 nens i nenes.

Més informació, al blog Llavors de Ciència

One Response to “Fira de la Ciència per Petits Grans Científics”

1. [...] C4D, juntament amb el Grup de Recerca en Educació Científica i Ambiental de la UdG i [...]