займ на карту займ на карту срочно без отказа
Apr 202010

Demà passat, dijous, comença la Festa Major de la Universitat de Girona 2010 i, com cada any, el pregó donarà inici a la festivitat.

Enguany l’equip de divulgació científica 2 Duran + (Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital de la UdG), Miquel Duran (@miquelduran), Pep Duran (@pepduran) i Pep Anton Vieta (@pepquimic) farem aquest pregó.

En Miquel ha fet el següent vídeo promocional per l’ocasió. Un curt enigmàtic que ha creat gràcies al searchstories del Youtube.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=cjj8F8ndnjQ]

No cal que digui que és tot un honor i una gran responsabilitat que ens hagin convidat a ser pregoners. Esperem que siguem força colla per donar inici a la festa de nostra universitat tots plegats.

Relacionat: